Akce Shopper
Marketing Breakfast s pořadovým
číslem 5 proběhla nově ve velmi
zajímavých designových prostorech partnera akce – společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., které
loni získaly ocenění Kancelář roku 2017. Vzhledem k tomu, že se akce
zúčastnilo více jak 70 účastníků, což je rekord všech dosavadních pěti snídaní,
probíhala oficiální část a prezentace ve třech místnostech – v červené,
modré a zelené, ve kterých se postupně střídali jednotliví řečníci.
Druhým
hlavním partnerem akce byla společnost ADASTRA.
Portfolio Restaurant zajistil pro
účastníky nevšední snídaňové menu.
Akce
obsahovala tři části - snídaňový networking, přednáškovou část a vyhlášení
výsledků retailové soutěže portálu TOP In-Store realizace roku 2018.
Akci
moderoval za portál Mistoprodeje.cz Jiří
Beran a za CZECH PROMOTION Milan Drozen.
V prvním
bloku s velmi zajímavou prezentací vystoupil Rudolf Matějka, který řadu let řídil síť lékáren BENU Česká republika a který představil
využití POS materiálů v různých typech lékáren ale také určitá specifika a
úskalí této formy distribuce včetně např. velmi specifického slovníku
lékárníků. Ondřej Karmazín
z výzkumné společnosti NIELSEN
pak na případové studii představil měření dopadu sekundárního vystavení na
prodejní výsledky produktu. Jednalo se o Kofolu, Karla a nárůst přes 30 %
v tržbách.
V druhém
bloku prezentací vystoupila Lenka
Nováková ze společnosti ADASTRA, která účastníky informovala o
aktuálních možnostech využití smartphonů v místě prodeje. Její vystoupení
v závěru doplnil Martin Petrášek
z FG Forrest, který účastníkům
ukázal, jaká kouzla umí „virtuální realita“ v našem telefonu například
s láhví piva.
V třetím
bloku vystoupil Tomáš Chmelíček z
„domovské“ společnosti CZECH PROMOTION,
který názorně představil vznik a tvorbu reklamní kampaně na pivo značky REBEL,
která je cílená na mladé spotřebitele. Prezentace se také zaměřila na vystavení
nových plechovek této značky v místě prodeje (v obchodních řetězcích) a jejich
efektivní zobrazení na outdoorových plochách.
Po
této přednáškové části se účastníci sešli, stejně jako na začátku akce,
v recepci, respektive domácí kavárně společnosti CZECH PROMOTION. Zde byly
slavnostně předány diplomy za první tři místa v retailové soutěži TOP In-store realizace roku 2018.
Vítězem
roční soutěže se stala červnová realizace Čtyř
a dvoupaletové vystavení Captain Morgan s celkovým hodnocením 9,0 bodů
z 10 možných. Zadavatelem realizace, která byla navržena pro obchodní
řetězec Globus, byla společnost STOCK PLZEŇ – BOŽKOV s. r.o. a
realizátorem společnost DAGO s.r.o.
Mezi
přítomnými účastníky akce byla i zástupkyně porotců paní Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories, která se
s námi podělila o své pocity z této akce: „Shopper Marketing Breakfast 5 se konal ve velmi originálních prostorách
CZECH PROMOTION. Lidé z portálu Mistoprodeje.cz spolu s hostitelem
předvedli perfektní organizaci průběhu akce a zároveň nabídli účastníkům velmi
zajímavý program. Jednotlivé prezentace měly krátký, úderný a zajímavý obsah. V
průběhu akce byl i dostatečný prostor pro networking a snídaně probíhala v
opravdu příjemné atmosféře.“
Tato
akce vzbudila u účastníků velký ohlas, nejen pro velmi zajímavé odborné
přednášky, ale také krásnými prostory, příjemnou atmosférou, nadstandardním
cateringem, velkým počtem účastníků a také možnosti se setkat na jednom místě
se zástupci významných značek, řetězců, výzkumu, asociací i akademické sféry.
Z dalších názorů na akci vybíráme následující:
„Akce předčila moje očekávání,“ hodnotí Milan
Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „Nejen já, ale i můj team, jsme se
opravdu skvěle bavili. Moc jsme si to užili. Seznámil jsem se se spoustou velmi
zajímavých lidí a po konferenci se mi naplnil mail s návrhy na schůzky. Určitě
chci v těchto aktivitách pokračovat a budu je i nadále podporovat."
„Jsem velmi rád, že nám
dali účastníci pozitivní zpětnou vazbu na upravený formát naší Shopper
Marketing Breakfast,“ říká Jiří Beran. „Kvůli velkému zájmu jsme program
snídaně, respektive účastníky rozdělili do 3 workshopů, mezi kterými pak
rotovali naši prezentující. Proto tento koncept plánujeme zachovat i pro naše
další snídaně."
O odborném portálu Místoprodeje.cz
Portál
Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor
marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a
asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v
místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a
média.
Generálním
partnerem tohoto portálu je společnost Intelecta,
hlavními partnery společnosti DAGO a Jansen
Display, Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one a HL Display a
spolupracujícími subjekty jsou asociace
POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories a POS Media.