Současná situace přeje digitalizaci, ale tištěná média nabízejí to, co online nedokáže: hrají totiž důležitou roli při budování důvěry ke značce, protože se jich dotýkáme rukama. Hmat je totiž náš smysl pro pravdu a my tomu věříme. Je prokázáno, že společnosti, které utrácejí nadprůměrně za tištěnou reklamu, mají o 70 % vyšší věrnost ke své značce. Také je faktem, že informace z tišteného média se uchovává v dlouhodobé paměti, z čehož lze vyvodit, že až bude mít čtenář potřebu pořídit si Váš produkt či službu, vybaví se mu, že četl právě o Vás.
V zimním vydání Brands&Stories se můžete dočíst o značkách Dallmayr, Paperblanks® , MONNARTZ , Preciosa Lighting, Canon, Hansgrohe, Hradec Králové Region Convention Bureau, Česká podnikatelská pojišťovna , Cobra, Kiehl’s, JK Jitka Kudláčková JEWELS, TECE , Opravárna, Barmobile, TechniStone®, VERmedia , Grant Consulting, Devět měsíců, Ciao Spritz, Hravá kočka, T-E-O, Danny P., Simply Business Online, PANTIESKY, Česká síťovka, Authentica, SERVISBAL OBALY,Tesco, MSP Cleaning Services, Rexy, Dago a dalších.
Jako výraz naší podpory všem značkám, které nechtějí zmizet z povědomí zákazníků jsme i zimní vydání zpřístupnili na našem webu bezplatně.