Inzerce
Proč inzerovat v odborném periodiku Brands&Stories?
- Přímé zacílení na ekonomicky silnou cílovou skupinu - majitel/manažer firmy, která má svoje hobby (novinky značky) – B2C.
- Přímé oslovení manažerů s rozhodovací pravomocí B2B (firemní produkty, čtenář = zadavatel služeb).
Mediaplán na rok 2021
Číslo vydání |
Termín uzávěrky čísla |
Distribuce |
Jaro + Léto
|
14.05.2021 |
10.06.2021 |
Podzim
|
10.08.2021 |
02.09.2021 |
Zima
|
06.11.2021 |
01.12.2021 |
Technická specifikace pro dodání podkladů na inzerci
Data přijímáme v elektronické podobě na datovém nosiči, e-mailem nebo přenosem na FTP server ve formě kompozitních PDF v rozlišení 300 dpi, barevnosti CMYK, umístění na střed, posuv ořezových značek 3 mm, spadávka – přesah min 5 mm. Texty dodávejte ve Wordu, loga ve formátu eps nebo ai, všechna písma převést do křivek. Obrázky posílejte ve formátu eps, jpg, tif v min. rozlišení 300 dpi, barevnost CMYK.
Formáty inzerce
Speciální program pro prezentaci značek v části Brands
Za cenu jednostránkové inzerce je možné získat pro článek o Vaší značce více stran časopisu. Lze k tomu také dokoupit exklusivní strany – titulní stranu a 2. stranu obálky.
V odborné části STORiES nabízíme tyto formáty inzerce
Vkládaná inzerce dle konkrétní kalkulace.
Příplatek za speciální umístění – 20%
Sleva při platbě předem – 10%
Grafické zpracování inzerce a další služby jsou účtovány navíc dle rozsahu.
Poplatky za storno inzerce
5 dní vč. před termínem uzávěrky 40 % z objednané ceny inzerce.
Od 1. dne po termínu uzávěrky 70 % z objednané ceny inzerce. Storno musí být provedeno písemně!
Ceník na vyžádání v obchodním oddělení mailto: brands@pribehyznacek.cz.
Cenové nabídky jsou připravovány na míru konkrétní značce.
Nevyžádané podkladové materiály se nevracejí. Vydavatel neodpovídá za věcný obsah inzerátů a komerčních příloh. Přetisk a jakékoli šíření celků i částí z obsahu časopisu povoleno pouze s písemným souhlasem vydavatele.
Odkup á 50 Kč/ ks včetně DPH.
Roční předplatné – 400 Kč/4 vydání ročně včetně DPH.
Základní data časopisu Brands&Stories
Distribuční náklad: 4 000 výtisků
Periodicita: 4x ročně
Distribuční databáze
58 % marketingoví manažeři
37 % ředitelé/majitelé firem.
5 % asociace, agentury, školy, inzerenti.
Tištěný náklad navíc
Distribuce z titulu mediálních partnerství nejrůznějších konferencí, seminářů, veletrhů, eventů.
Akvizice časopisu prostřednictvím obchodních zástupců.
Distribuce časopisu Brands&Stories
Každé vydání našeho časopisu má distribuční náklad cca 4 tis. kusů. Navíc našim klientům – právě prezentovaným značkám suplujeme jejich direct mail, takže jim na naše náklady nabízíme i rozesílku časopisu na jimi dodané adresy (v desítkách až stovkách ks).
Zařazujeme také aktuálně pro dané vydání adresy z komodit, které si zákazník přeje – např. právníci, hotely, architekti apod. Takže ne každé číslo jde na zcela stejné adresy (pokud se nejedná o předplatitele).
Nad tento distribuční náklad je pravidelně cca 500 ks časopisu distribuováno neadresně na nejrůznější akce pro manažery – odborné konference na téma sales & marketing, na veletrhy týkající se reklamy a kamenných obchodů, nejrůznější eventy apod. Na těchto akcích jsme zpravidla mediálními partnery a časopis je dáván do materiálů nebo volně rozdáván přítomným. Z tohoto důvodu se přesný počet distribuovaných kusů mění v souvislosti s daným vydáním.
Co se týče čtenosti, máme zpětné informace, že pokud náš časopis (vzhledem k formátu a provedení) přijde manažerovi na pracovní stůl, rozhodně si ho do ruky vezme a pročte. Víme, že si ho bere s sebou domů, čte ho v posilovnách, v letadlech atd.
Časopis vychází pouze v tištěné formě, elektronicky časopis není distribuován.
Tým časopisu
Brands&Stories